+48 42 30 70 474

Pacjenci z ubezpieczeń medycznych

Home » Dla pacjenta » Pacjenci z ubezpieczeń medycznych

Szanowni Państwo,

Klinika MultiClinic Diagnostyka USG obsługuje obecnie ubezpieczenia zdrowotne takich firm, jak:

  • PZU Zdrowie,
  • TU Allianz Życie,
  • LUX MED,
  • Enel-Med,
  • TU Interpolska,
  • AWP Polska,
  • Tu Zdrowie,
  • Polmed,
  • WTW Services,
  • Compensa,
  • Meedy,
  • OPTUS,

 

W celu potwierdzenia wizyty z ubezpieczenia medycznego (wizyta nieodpłatna) konieczne jest umówienie wizyty w naszej placówce zgodnie z wymogami danego ubezpieczyciela. Zwykle jest to dedykowana infolinia ubezpieczyciela. W niektórych przypadkach istnieje możliwość umawiania wizyty bezpośrednio w naszej klinice MultiClinic Diagnostyka USG.

 

WAŻNE: bezpośrednio przed odbyciem wizyty konieczne jest każdorazowo potwierdzenie na recepcji MultiClinic Diagnostyka USG, że Państwa wizyta została zarejestrowana jako wizyta z ubezpieczenia medycznego. Należy podać rejestratorce z jakiego ubezpieczenia medycznego Państwo korzystają (nazwa ubezpieczenia). W niektórych przypadkach mogą Państwo zostać poproszeni o okazanie polisy/karty w celu zweryfikowania ubezpieczenia. Jest to konieczne w celu potwierdzenia, czy Państwa wizyta została prawidłowo zarejestrowana. Mogą Państwo w tym momencie również uzyskać informację czy poza umówioną wizytą mają Państwo możliwość do skorzystania z innych bezpłatnych usług u danego specjalisty (np. USG)  lub u innych naszych specjalistów w MultiClinic Diagnostyka USG.

 

UWAGA: Informujemy, że nie wszyscy nasi specjaliści obsługują wizyty z ubezpieczeń medycznych. Informacje na ten temat mogą Państwo uzyskać na recepcji w MultiClinic Diagnostyka USG.

 

Umawianie wizyt on-line

W przypadku umówienia wizyty on-line zarezerwowana wizyta traktowana jest ZAWSZE jako wizyta komercyjna. Aby Państwo mieli pewność, że wizyta będzie bezpłatna konieczne jest skontaktowanie się bezpośrednio z recepcją MultiClinic Centrum Diagnostyka USG w celu potwierdzenia, że umówiona wizyta może być zrealizowana w ramach ubezpieczenia medycznego. Recepcja zweryfikuje również czy dany specjalista obsługuje pacjentów z ubezpieczeń medycznych.

 

UWAGA: Brak zgłoszenia o posiadaniu ubezpieczenia medycznego na recepcji MultiClinic Diagnostyka USG przed wizytą może w niektórych sytuacjach skutkować koniecznością opłacenia odbytej wizyty niezależnie od posiadanego ubezpieczenia medycznego. 

Formularz kontaktowy

* Pole wymagane
** Wypełniając formularz zgadzam się na przetwarzanie podanych danych osobowych przez Multiclinic Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź oraz przyjmuję do wiadomości, że Multiclinic Sp. z o.o. jest Administratorem podanych bądź uzyskanych danych osobowych. Dane zebrane przez Multiclinic Sp. z o.o. będą przetwarzane w celu kontaktu, informowania o nowych produktach i promocjach oraz archiwalno – statystycznym. Mam prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Podanie danych jest dobrowolne.